Jak nakupovat
Zasílání poštovní dobírky není možné, vždy je třeba platit bankovním převodem. Odeslání zásilky stojí stejně jako pro Slovenskou republiku.
Dodací lhůta
Objednávky vyřizujeme během dvou pracovních dnů, obvykle ale dříve. To však neplatí v případě, že je na našich stránkách v době vytvoření Vaší objednávky zobrazena informace o krátkodobém uzavření naší kamenné provozovny a o pozdějším termínu odesílání. Některé zboží není vhodné z důvodu jeho extremní křehkosti zasílat. V případě, že ve Vaší objednávce bude taková položka, budeme Vás kontaktovat a domluvíme předání individuálně. Pokud zjistíme při kompletaci objednávky dodatečně nějakou důležitou skutečnost či vadu nebo, nebude-li vybrané zboží (v případě neunikátních položek) dočasně skladem, budeme Vás obratem kontaktovat.
Výměna zboží
V případě, že se Vám nebude vybrané zboží zamlouvat, můžeme Vám jej vyměnit za jiné z naší nabídky. Zboží stačí zaslat poštou jako balík do ruky či po domluvě jiným způsobem (ne na dobírku) na naši adresu. Náklady spojené s výměnou, pokud není dohodnuto jinak, nese v plné výši kupující.
Vrácení zboží
Na základě zákona č. 367/2000 má nakupující právo na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží.
Při vrácení veškerého objednaného zboží, je zákazníkovi vrácena kupní cena zboží, včetně účtované ceny za dopravu. Při vrácení části objednaného zboží (tj. některé zboží z dodávky si zákazník ponechá), je Vám vrácena kupní cena zboží, náklady na dopravu ale vráceny nejsou.
Postup při vrácení zboží:
- informujte nás předem o Vašem záměru zboží vrátit. Použijte přednostně kontaktní formulář. Odkaz na formulář pro odstoupení od kupní smlouvy naleznete v emailu který Vám byl odeslán po Vámi provedeném potvrzení objednávky. Můžete nás však kontaktovat i telefonicky nebo běžným emailem.
- zboží zašlete jako balík do ruky či po domluvě jiným způsobem (ne na dobírku) na naši adresu
- zboží nesmí jevit známky poškození a je vhodné k němu přiložit kopii potvrzení o jeho koupi v našem obchodě
- je-li zboží v pořádku a pokud nebudete požadovat jiný způsob vrácení peněz, neprodleně Vám převedeme peníze v částce, uvedené na námi vystaveném prodejním dokladu, na Váš bankovní účet
- vrátíme Vám peníze jak za zboží tak za poštovné
Reklamace a záruka
Prosíme, berte na vědomí, že značnou část našeho sortimentu tvoří originální přírodní výtvory. Některé minerály podléhají zvětrávání pomalu, jiné rychle. Některým vadí přílišné sucho, jiným světlo a dalším vlhkost. Působení vnějšího prostředí může vest časem k různým chemickým změnám, částečnému rozpadu či změně barvy. Toto nelze chápat jako (skrytou) závadu protože se jedná o jejich vlastnost.
Oprávněné reklamace vyřídíme v souladu s platným právním řádem. Pokud zjistíte při převzetí zásilky nějaké vady, co nejdříve nás o nich informujte. Preferujeme emailovou komunikaci. V případě, že nám zboží chcete poslat na posouzení, informujte nás nejprve emailem o svém záměru, poté zboží pečlivě zabalte, do zásilky přiložte průvodní dopis s konkrétním důvodem reklamace včetně kopie dokladu o zakoupení v našem obchodě a zašlete nám ji doporučeně na naši adresu. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.
Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.
Záruka se nevztahuje na:
- vady vzniklé běžným používáním
- nesprávným použitím výrobku
- nesprávným skladováním
Postup při reklamaci zboží:
- informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně
- teprve poté zašlete reklamované zboží jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
- do zásilky přiložte průvodní dopis s důvodem reklamace a Vaši adresu
- do zásilky přiložte kopii dokladu o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, dle platných zákonů však nejpozději do 60 dnů od obdržení reklamovaného zboží. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 00020869, www.coi.cz.
Osobní údaje jsou chráněny před zveřejněním a použitím třetí osobou. Jsou použity pouze pro zaslání objednané zásilky a pro komunikaci se zákazníkem v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a pravidel EU o GDPR. Podrobné informace najdete zde.
Není Vám něco jasné? Potřebujete poradit nebo nefunguje náš obchod tak jak by měl? V tom případě nás můžete v rozumnou denní dobu kontaktovat na telefonním čísle +420 774 105 698 nebo +420 603 494 460. Pro písemnou komunikaci použijte tento formulář. Ozveme se Vám co nejdříve.